Opinie o Nas
Menu Menu
Logo sklepu z zabawkami dla dzieci - DzienDziecka.com
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Konto Konto
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Portal Games Gra Virtu
Producent: Portal Games
Numer Katalogowy: 84895 Kod EAN: 5902560384895
• Dostępny

Gra Virtu

  • Rozbudowana strategia area control osadzona w świecie renesansowych Włoch.
  • Stań na czele Florencji, Neapolu albo Rzymu, zadbaj o sztukę, gospodarkę oraz wojsko i uczyć swoje miasto hegemonem XVI-wiecznej Italii.
  • Asymetryczna rozgrywka, pula zmiennych akcji i wiele dróg do zwycięstwa.

Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia. Na półwyspie Apenińskim zmalały wpływy wielkich mocarstw, a miasta-państwa tamtego regionu Florencja, Wenecja, Mediolan, Rzym i Neapol przystępują do walki o dominację. Jako ich przywódcy, staniecie przed wyzwaniem uczynienia z nich lokalnych potęg. Zarządzajcie swym miastem, dbając o rozwój gospodarki, kultury i wojska. Przedstawiajcie się jako ludzie renesansu, bądźcie mecenasami sztuki i dochodźcie swych praw na drodze dyplomatycznej. W razie czego jednak nie bójcie się użyć siły, gdyż czasami tylko ona może przynieść pożądane rezultaty. Virtu jest grą asymetryczną. Tutaj każda z pięciu dostępnych frakcji posiada swoje mocne i słabe strony. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg, a elementów losowości praktycznie nie ma.

Rodowy prestiż
Przystępując do gry w Virtu, staniecie na czele jednej z pięciu potężnych dynastii: Aragonów z Neapolu, Sforzów z Mediolanu, Medyceuszy z Florencji, Dożów z Wenecji albo Borgiów z Rzymu. Waszym nadrzędnym celem stanie się posiadanie jak największej liczby Punktów Prestiżu, które będziecie zdobywać kolejno za: kontrolowane Miasta, postępowanie na torze Patronatu, poziom Wpływów Religijnych, zdobyte Trofea Wojskowe, Sojusze polityczne z wielkimi mocarstwami (Królestwo Francji, Imperium Osmańskie, Świętej Cesarstwo Rzymskie) oraz działanie niektórych kart i kafelków.
 
Komnaty i Przedsionki
Gra podzielona jest na Lata (rundy), składające się z dwóch faz. Podczas Wiosny wykonujecie akcje, a następnie rozpatrujecie Oblężenia i ustalacie Porządek Tury. Z kolei podczas Zimy wypłacacie żołd, rekrutujecie Żołnierzy i zawiązujecie Sojusze. Centrami waszego dowodzenia staną się Pałace, czyli plansze Akcji, na których widnieją Komnaty z nadrukowanymi akcjami: Zarządzania, Patronatu, Handlu, Przejęcia, Manewru i Intrygi. Na krawędziach plansz znajdują się Przedsionki, gdzie będziecie umieszczać pozyskane karty Dworzan. Z kolei zdobyte kafelki trafią nad wasze plansze do tzw. Strefy Wpływów.

Zarządzanie imperium
Na początku fazy Wiosny przesuwacie znacznik Akcji bazowo o maksymalnie 2 pola z jednej Komnaty do drugiej, wykonując przypisaną do tej Komnaty akcję. Do każdej akcji potrzebne są określone zasoby, takie jak Floreny, Korona, Krzyż albo Statek. Będziecie je pozyskiwać z kafelków lub kart znajdujących w samych Komnatach (karty Akcji i Usprawnień). Jeżeli zabraknie wam zasobów, możecie wykorzystać te znajdujące się na kartach Dworzan, a następnie odwrócić je na wyczerpaną stronę. Dworzanie znowu staną się aktywni, kiedy ich odwiedzicie, czyli w chwili gdy znacznik Akcji minie ich Przedsionek.

Cena za szt.

184,65 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: 48h
Dostawy: od 12,50 PLN
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu

Opis produktu

Gra Virtu

  • Rozbudowana strategia area control osadzona w świecie renesansowych Włoch.
  • Stań na czele Florencji, Neapolu albo Rzymu, zadbaj o sztukę, gospodarkę oraz wojsko i uczyć swoje miasto hegemonem XVI-wiecznej Italii.
  • Asymetryczna rozgrywka, pula zmiennych akcji i wiele dróg do zwycięstwa.

Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia. Na półwyspie Apenińskim zmalały wpływy wielkich mocarstw, a miasta-państwa tamtego regionu Florencja, Wenecja, Mediolan, Rzym i Neapol przystępują do walki o dominację. Jako ich przywódcy, staniecie przed wyzwaniem uczynienia z nich lokalnych potęg. Zarządzajcie swym miastem, dbając o rozwój gospodarki, kultury i wojska. Przedstawiajcie się jako ludzie renesansu, bądźcie mecenasami sztuki i dochodźcie swych praw na drodze dyplomatycznej. W razie czego jednak nie bójcie się użyć siły, gdyż czasami tylko ona może przynieść pożądane rezultaty. Virtu jest grą asymetryczną. Tutaj każda z pięciu dostępnych frakcji posiada swoje mocne i słabe strony. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg, a elementów losowości praktycznie nie ma.

Rodowy prestiż
Przystępując do gry w Virtu, staniecie na czele jednej z pięciu potężnych dynastii: Aragonów z Neapolu, Sforzów z Mediolanu, Medyceuszy z Florencji, Dożów z Wenecji albo Borgiów z Rzymu. Waszym nadrzędnym celem stanie się posiadanie jak największej liczby Punktów Prestiżu, które będziecie zdobywać kolejno za: kontrolowane Miasta, postępowanie na torze Patronatu, poziom Wpływów Religijnych, zdobyte Trofea Wojskowe, Sojusze polityczne z wielkimi mocarstwami (Królestwo Francji, Imperium Osmańskie, Świętej Cesarstwo Rzymskie) oraz działanie niektórych kart i kafelków.
 
Komnaty i Przedsionki
Gra podzielona jest na Lata (rundy), składające się z dwóch faz. Podczas Wiosny wykonujecie akcje, a następnie rozpatrujecie Oblężenia i ustalacie Porządek Tury. Z kolei podczas Zimy wypłacacie żołd, rekrutujecie Żołnierzy i zawiązujecie Sojusze. Centrami waszego dowodzenia staną się Pałace, czyli plansze Akcji, na których widnieją Komnaty z nadrukowanymi akcjami: Zarządzania, Patronatu, Handlu, Przejęcia, Manewru i Intrygi. Na krawędziach plansz znajdują się Przedsionki, gdzie będziecie umieszczać pozyskane karty Dworzan. Z kolei zdobyte kafelki trafią nad wasze plansze do tzw. Strefy Wpływów.

Zarządzanie imperium
Na początku fazy Wiosny przesuwacie znacznik Akcji bazowo o maksymalnie 2 pola z jednej Komnaty do drugiej, wykonując przypisaną do tej Komnaty akcję. Do każdej akcji potrzebne są określone zasoby, takie jak Floreny, Korona, Krzyż albo Statek. Będziecie je pozyskiwać z kafelków lub kart znajdujących w samych Komnatach (karty Akcji i Usprawnień). Jeżeli zabraknie wam zasobów, możecie wykorzystać te znajdujące się na kartach Dworzan, a następnie odwrócić je na wyczerpaną stronę. Dworzanie znowu staną się aktywni, kiedy ich odwiedzicie, czyli w chwili gdy znacznik Akcji minie ich Przedsionek.


Akcesoria w zestawie
  • Dwustronna plansza główna
  • Mała plansza prestiżu dla 2 graczy
  • Duża dwustronna plansza prestiżu dla 3-5 graczy
  • 5 x Plansza Akcji
  • 57 x Kafelki
  • 56 x Karta Dostojników
  • 15 x Karta Rodu dla 3-5 graczy
  • 13 x Karta Rodu dla 2 graczy
  • 10 x Karta Odpustu
  • 10 x Bonusów Patronackich
  • 90 x Znaczników Kontroli
  • 8 x Żeton Zakazanych Miast
  • 11 x Żeton Bonusu Wojennego
  • 32 x Żołnierz
  • 25 x Agent
  • 5 x Dwustonna Pomoc Gracza
  • Notes do liczenia punktów
  • 2 x Instrukcja (Virtu: Sztuka Rządzenia i Virtu: Wojny Włoskie)

Parametry

Wersja
Podstawa
Płeć
Chłopcy, Dziewczynki
Baterie w zestawie
Nie
Produkt na baterie
Nie
Zasilanie
Nie dotyczy
Rodzaj
Planszowe, Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy
2
Max. liczba graczy
5
Wersja językowa
Polska
Wymagania wiekowe
od 14 lat
Akcesoria w zestawie
2 x Instrukcja (Virtu: Sztuka Rządzenia i Virtu: Wojny Włoskie), 13 x Karta Rodu dla 2 graczy, 10 x Karta Odpustu, 10 x Bonusów Patronackich, 90 x Znaczników Kontroli, Dwustronna plansza główna, 8 x Żeton Zakazanych Miast, Mała plansza prestiżu dla 2 graczy, 11 x Żeton Bonusu Wojennego, Duża dwustronna plansza prestiżu dla 3-5 graczy, 32 x Żołnierz, 5 x Plansza akcji, 25 x Agent, 57 x Kafelki, 5 x Dwustonna Pomoc Gracza, 56 x Karta Dostojników, Notes do liczenia punktów, 15 x Karta Rodu dla 3-5 graczy
Czas gry
150 min

Powiązane produkty

Zapytaj o produkt
Dodaj opinię
Portal Games Gra Virtu
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl